لاغری با شاک ویووتراپی| تأثیر شاک ویووتراپی بر لاغری| شاک ویووتراپی چگونه کار می‌کند؟
شاک ویووتراپی, لاغری, روش های لاغری, دستگاه Storze medical mp 100,
17693
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-17693,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1200,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-29.6,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-18423
شاک ویووتراپی

لاغری با شاک ویووتراپی

لاغری با شاک ویووتراپی

هرساله میلیون‌ها نفر از طریق رژیم غذایی، ورزش و حتی با استفاده از دستگاه‌های لاغری در خانه(که برای حذف چربی‌های مضر کافی نیستند)، تلاش می‌کنند تا به اندام رؤیایی خود دست یابند. امروزه ترکیب زندگی فعال با درمان‌های ایمن کاهش چربی بدون جراحی، به دست آوردن اندام رؤیایی را به واقعیت تبدیل کرده است. شاک ویووتراپی(shock wave therapy) آخرین تکنولوژی اثبات‌شده بالینی برای کاهش چربی و لاغری است.
امروزه از شاک ویووتراپی به‌عنوان یکی از روش‌های لاغری استفاده می‌شود. سلول‌های چربی به هم متصل شده زمانی که در معرض گرمای شدید شاک ویووتراپی قرار می‌گیرند کریستال شده و سلول‌ها و زنجیره‌هایی که سبب ذخیره چربی در بدن می‌شوند را از بین می‌برد. بعد از چند جلسه شاک ویووتراپی محدوده‌ی بالای چربی از طریق جریان خون از بدن خارج‌شده و سبب لاغری می‌شود. شاک ویووتراپی در کاهش سم و چربی بدن تأثیر بالقوه‌ای داشته و همین‌طور به کاهش سلولیت در بدن نیز کمک می‌کند. دستگاه Storze medical mp 100 یکی از بهترین دستگاه‌های شاک ویووتراپی است که توسط شرکت Storze medical تولیدشده است.
افزایش جریان خون در منطقه هدف برای افزایش بهبودی و تخلیه ماده انتقال‌دهنده عصبی P که مسئول درد است، دو اقدام اساسی در درمان شاک ویووتراپی است. ثابت‌شده است که این امواج با انرژی بالای خود گلبول‌های سفید خون را تحریک کرده و ازاین‌رو در بهبود، تحریک کلاژن برای کمک به تعمیر تاندون و شکستن بافت نرم کلسیفیکاسیون نقش دارند. همچنین ثابت‌شده که انتقال‌دهنده عصبی درگیر در ارسال پیام‌های درد به مغز(ماده P) که یکی از دلایل اصلی دردهای مزمن است، کاهش می‌یابد. به‌طور خلاصه شاک ویووتراپی موجب افزایش بازسازی بافت و کاهش درد شده و همچنین باعث می‌شود که منطقه آسیب‌دیده سریع‌تر بهبود یابد.
در این مقاله قصد داریم در مورد چگونگی کارکرد شاک ویووتراپی و تأثیر آن بر لاغری صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

• شاک ویووتراپی چگونه کار می‌کند؟

شاک ویووتراپی یک روش درمانی جدید است که برای درمان بیماری‌های مزمن بافت نرم ازجمله موارد زیر مفید است:

  • التهاب کف پا مثل خار پاشنه
  • درد تاندون آشیل
  • التهاب مفاصل در زانو، آرنج یا شانه
  • اپی کوندیلیت ( یا آرنج تنیس‌باز)
  • تاندون همسترینگ
  • تورم عضلانی

امواج شوک دهنده از طریق دستگاهی به پوست اعمال می‌شود. مرحله‌ی اولیه درمان ممکن است با دردهای عمیقی همراه باشد که حاکی از هدف‌گیری صحیح ناحیه موردنظر و تحریک پروسه التهابی موردنیاز است. همان‌طور که درمان ادامه می‌یابد اغلب احساس بی‌حسی می‌کنید که میزان درد را کاهش می‌دهد. این فرایند معمولاً بسته به شرایط درمان ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می‌کشد. بسیاری از بیماران بعد از اولین جلسه درمان احساس تسکین درد را تجربه می‌کنند اما تحقیقات نشان می‌دهد برای رسیدن به نتایج مطلوب ۳ تا ۶ جلسه شاک ویووتراپی نیاز است.
گاهی اوقات ممکن است ناحیه تحت درمان در شب درد بگیرد. برای کاهش این درد می‌توانید از کمپرس یخ استفاده کنید. یکی دیگر از عوارض شاک ویووتراپی کبودی موضعی است که ممکن است ناحیه تحت درمان به‌صورت جزئی کبود شود. برخلاف تزریق کورتیزن و جراحی در درمان شاک ویووتراپی پارگی تاندون گزارش نشده است. توجه داشته باشید که برای ۲ تا ۳ روز بعد از درمان باید از انجام فعالیت‌های شدید اجتناب کنید.

موارد منع استفاده

 

درصورتی‌که می‌خواهید از شاک ویووتراپی برای درمان خود استفاده کنید اگر دچار اختلالات زیر هستید حتماً پزشک خود را مطلع سازید:

  • بارداری
  • خونریزی، اختلالات انعقاد خون با مصرف داروهای مرتبط
  • زخم پوستی یا التهاب حاد در منطقه درمان
  • تومور در منطقه درمان

 

یکی از دستگاه¬های شاک ویووتراپی با طراحی ارگونومیک و منحصربه‌فرد دستگاه Storze medical mp 100 است که می‌توان به‌راحتی و بدون وقفه با آن کار کرد. تمام کنترل‌کننده‌های ضروری و پارامترهای درمانی پیشرفته دستگاه Storze medical mp 100 روی دسته¬ی دستگاه قرارگرفته که می‌توانند به‌راحتی و با استفاده از دکمه‌های دستی مورداستفاده قرار گیرند. سیستم دستگاه Storze medical mp 100 را می‌توان از طریق یک صفحه لمسی اختیاری کنترل کرد.

 

لاغری با شاک ویووتراپی

                                     دستگاه شاک ویو اشتورز سویس فیزیوتراپی راهین

تأثیر شاک ویووتراپی بر لاغری

شاک ویووتراپی یکی از قوی‌ترین تکنیک‌ها برای رفع سلولیت است که با تحریک شکست چربی، پیوند کلاژن و تخلیه لنفاوی کار می‌کند. درمان انجماد چربی با شاک ویووتراپی همیشه با ZWavePRO ترکیب می‌شود. شواهد حاکی از آن است که انرژی بالای شاک ویووتراپی سبب تحریک تشکیل کلاژن می‌شود. پوست تنها بعد از چند درمان شکل می‌گیرد. مطالعات و گزارشات نشان داده است که درمان شاک ویووتراپی یکی از روش‌های لاغری پرقدرت و بدون درد بعد از Cryolipolysis است که نه‌تنها سبب کاهش چربی می‌شود بلکه باعث تحریک غدد لنفاوی و سفت شدن پوست خواهد شد.

 

عملکرد

ZWave با استفاده از انرژی بالای شاک ویووتراپی به کاهش بیشتر سلول‌های چربی و از بین بردن آن¬ها کمک می‌کند. امواج شاک ویو به‌طور مستقیم و با دقت بالا به بافت می‌رسند و به بهبود بافت پوست و قابلیت ارتجاعی آن بدون هیچ‌گونه خرابی یا ناراحتی کمک می‌کنند. حداقل ۴ جلسه شاک ویووتراپی برای درمان لاغری نیاز خواهد بود.
برای لاغری با استفاده از شاک ویووتراپی از امواج صوتی قوی برای تحریک میکروسیرکولاسیون(گردش خون در کوچک‌ترین رگ‌های خونی) درون لایه چربی استفاده می‌شود که سبب افزایش عملکرد متابولیک یک منطقه خاص خواهد شد. اسیدهای چرب و گلیسیرین از سلول‌های چربی آزاد می‌شوند و در فضای بین سلولی قرار می‌گیرند. سیستم‌های متابولیک طبیعی این مواد زائد را از بدن حذف می‌کنند. درعین‌حال امواج صوتی با تحریک بافت همبند پوست را سفت‌تر می‌کند و سبب کاهش فرورفتگی‌ها در سطح پوست می‌شود. نتایج به‌دست‌آمده از شاک ویووتراپی در درمان سلولیت به دلیل ژنتیک، سن و نوع پوست افراد متفاوت خواهد بود.

به‌طورکلی یکی از روش‌های لاغری امروزی شاک ویووتراپی است. در شاک ویووتراپی امواج صوتی با فشار بالا و با استفاده از دستگاهی به پوست اعمال می‌شوند. شاک ویووتراپی با شکستن بافت هدف به کاهش سلول‌های چربی و از بین رفتن آن‌ها کمک می‌کند. اما به یاد داشته باشید در کنار استفاده از دستگاه های لاغری داشتن یک رژیم غذایی مناسب برای حفظ تناسب اندام و وزن ایده آل لازم است.

بدون نظر

ارسال دیدگاه

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.